وبلاگ و اخبار

ارتباط سمعک با تلفن همراه چگونه است؟

وبلاگ و اخبار

از زمان ظهور سمعک های وایرلس امکانات متنوع و جذابی در دسترس کاربران سمعک قرار گرفت. از جمله این امکانات اتصال سمعک به تلفن های همراه، اتصال به اکسسوری های گوناگون، نرم افزار هایی برای اعمال تغییرات تنظیمی سمعک توسط کاربر سمعک و استریمینگ صوتی با تلفن های همراه یا تلویزیون و … می باشد.

سمعک و تلفن همراه

سمعک ها از طریق نرم افزار ها و بلوتوث می توانند به تلفن های همراه متصل شوند. امروزه تقریبا تمامی برند های سمعک رده سمعک های وایرلس خود را دارند و هر کمپانی نرم افزار مخصوص خود را طراحی کرده است که بر روی سیستم عامل های IOS و Android قابل اجرا هستند. هر کدام از این نرم افزار ها قابلیت های خاص خود را دارند اما قابلیت هایی که در میان تمامی آن ها مشترک است عبارتند از نشان گر شارژ باتری ، قابلیت زیاد و کم کردن ولوم و همچنین تغییر برنامه های سمعک. همچنین از طریق اتصال سمعک و تلفن همراه امکان استریم شدن فایل ها و تماس های صوتی فراهم شده است.

استریمینگ صدا

با متصل شدن سمعک به وسایل الکترونیکی از جمله تلفن همراه و تلویزیون امکان دریافت مستقیم صدا از وسایل الکترونیکی توسط سمعک فراهم می شود. به عبارت دیگر صدا بدون نیاز به پخش شدن در محیط مستقیما به گوش فرد کاربر سمعک می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *