Technical features

Signal processing channels

تعداد باندهای پردازش سیگنال می باشد که در واقع زیر مجموعه ی کانال های فرکانسی محسوب می شود و شما میتوانید میزان بهره را در باندهای فرکانسی مختلف افزایش و یا کاهش دهید.

Frequency Channels

تعداد کانال های فرکانسی سمعک را نشان می دهد که پردازش سیگنال صوتی صورت می گیرد.

AGC channels

بیانگر تعداد کانال های کنترل بهره خودکار سمعک می باشد که متناسب با تعداد کانال های فرکانسی سمعک است.

MPO channels

تعداد کانال های حداکثر خروجی سمعک را نشان می دهد که شما می توانید در فرکانس های مختلف آن را افزایش و کاهش دهید.

Hearing Programs

بیانگر تعداد برنامه های قابل تعریف برای سمعک در نرم افزار کانکس ادیوسرویس می باشد.

Music Select / Number of Hearing Programs

بیانگر تعداد برنامه های قابل انتخاب برای موسیقی می باشد؛ سه نوع برنامه برای موسیقی وجود دارد:

-گوش دادن به  موسیقی با بلندگو

-گوش دادن موسیقی به صورت زنده

-نواختن موسیقی توسط فرد

EchoClear / Deverberation

یکی از برنامه های قابل انتخاب برای سمعک است که برای محیط های بازآوا طراحی شده است، این برنامه با فعال کردن حالت دایرکشنال موجب کاهش انعکاس صدا در محیط های بازآوا می شود و امکان مکالمه و ارتباط راحتی را برای فرد در محیط های بازآوا همچون سالن های ورزشی، راهرو ها و… فراهم می کند.

2earPhone

یکی از برنامه های قابل انتخاب برای سمعک در نرم افزار کانکس ادیوسرویس است که برای برقراری ارتباط بین سمعک های دو گوش به صورت وایرلس حین تماس صوتی با تلفن طراحی شده است.

Telephone Coil

این برنامه در واقع همان تله کویل است که با انتخاب آن امکان انتقال بی سیم سیگنال الکترومغناطیسی بین سمعک و سیستم های دارای لوپ الکترومغناطیسی فراهم می شود.

Data Logging

این تکنولوژی به طور پیوسته پارامترها و اطلاعات مختلف را حین استفاده از سمعک، آنالیز و ثبت می کند و ادیولوژیست را قادر می سازد با توجه به اطلاعات ثبت شده، تنظیم خوبی را برای کاربر فراهم کند.

Wireless

AudioLink

یک نوع سیستم وایرلس است که امکان تبادل اطلاعات با عملکرد بالا را بین سمعک های گوش راست و چپفراهم می کند. این نوع وایرلس برای سیستم دایرکشنال چند میکروفونی AudioTronic ضروری می باشد. AudioLink منجر به ایجاد تصویر پرجزئیاتی از محیط صوتی می شود و فرآیند شنوایی طبیعی را باز آفرینی می کند.

Binaural synchronization

نوعی دیگر از سیستم وایرلس است که ارتباط همزمان سمعک های گوش راست و چپ را فراهم می کند.

Direct audio streaming iPhone

با استفاده از یک تکنولوژی، امکان انتقال مستقیم سمعک ها به گوشی آیفون به صورت وایرلس فراهم گردیده است.

Wireless audio streaming – Bluetooth® remote control

این نوع وایرلس برای جفت شدن سمعک با لوازم جانبی دارای بلوتوث طراحی شده است، با استفاده از این وایرلس، امکان انتقال صدا به صورت مستقیم و به صورت بی سیم از طریق لوازم جانبی به سمعک ها فراهم شده است.

CROS / BiCROS

این نوع وایرلس مختص سمعک های کراس یا بایکراس می باشد و در مواردی که فرد کاهش شنوایی کامل یکطرفه یا کاهش شنوایی دوطرفه با افت کامل در یک گوش را دارد، استفاده می شود. این تکنولوژی، صدا را از گوش ناشنوا به گوش مقابل انتقال می دهد.

Automatic fuctions

Occlumatic

این تکنولوژی باعث می شود فرد صدای خودش را به صورت خیلی طبیعی تر تجربه کند، برای استفاده از این تکنولوژی باید در نرم افزار کانکس ادیو سرویس Occlumatic فعال گردد تا صدای فرد شناسایی شود. این تکنولوژی بعد از شناسایی صدای فرد، میزان بهره را برای صدای فرد کاهش می دهد در حالیکه هیچگونه کاهش بهره ای را برای دیگر صداها اعمال نمی کند.

Comfort365

نوعی استراتژی کاهش نویز است که نویز محیط اطراف را به صورت کلی کاهش می دهد.

Intelligent Acclimatic

این تکنولوژی برای رده های 12 و 16 طراحی شده است و به صورت هوشمند باتوجه به افزایش/کاهش ولوم صدا توسط فرد، سطح عادت پذیری سمعک را کند یا تند می کند.

Acclimatic

سطح عادت پذیری سمعک است. با توجه به این که فرد تجربه استفاده از سمعک را داشته یا کاربر جدید استفاده کننده از سمعک است، در نرم افزار کانکس ادیو سرویس می توانید سطح عادت پذیری را تنظیم کنید.

Comformatic

یکی از قابلیت های هوشمند سمعک های ادیو سرویس است که برای 6 موقعیت شنیداری مختلف تعریف شده است. این تکنولوژی باتوجه به اینکه فرد در چه موقعیت شنیداری ای قرار گرفته باشد، پاسخ فرکانسی سمعک را به صورت خودکار، متناسب با اون موقعیت تطبیق می دهد.

Signal Processing

Anti-Feedback system

این تکنولوژی در نوع آهسته و سریع وجود دارد و فیدبک سمعک را کنترل و کاهش می دهد.

Noise Manager

Adaptive noise reduction

این تکنولوژی به صورت هوشمند نویز را سرکوب می کند و تجربه ی شنوایی راحتی را برای کاربر فراهم می کند.

Wiener filter

فیلتر وینر، سیگنال های ناشناخته همچون نویز را شناسایی می کند و آن ها را از سیگنال اصلی جدا می سازد.

Binaural wind noise reduction

این تکنولوژی باعث می شود در هر سمتی که نویز باد وجود داشته باشد، مدار کاهش نویز باد برای سمعک های هر دوگوش فعال شود و نویز باد را سرکوب و کنترل کند.

Adaptive wind noise reduction

این تکنولوژی به صورت هوشمند نویز باد را سرکوب می کند و تجربه ی شنوایی راحتی را برای کاربر در خارج از خانه فراهم می کند. در این موارد در صورت لزوم، دایرکشنالیتی سمعک به حالت همه جهته تغییر پیدا می کند و میزان بهره برای فرکانس های زیر 1000 هرتز کاهش پیدا می کند.

Impulse suppressor

این مدار موجب می شود نویز های تکانه ای و ناگهانی سرکوب و کنترل گردد.

Auto-situation adaptation

با توجه به موقعیتی که توسط مدار شناساگر محیط شناسایی می شود، بهره ی خودکار کنترل نویز و سیستم های Comformformatic و AudioTronic فعال می شود.

MotionSense

این تکنولوژی با توجه به اینکه فرد در چه موقعیتی قرار گرفته باشد استراتژی مناسبی را برای پردازش سیگنال انتخاب می کند. همچنین تجربه گوش دادن طبیعی را برای فرد حین حرکت فراهم کند و موجب می شود فرد صدای نزدیک شدن یک مانع همچون ماشین را به صورت طبیعی بشنود. برای استفاده از این تکنولوژی باید از اپلیکیشن Smart Direct استفاده شود و در قسمت تنظیمات گوشی، اجازه ی دسترسی مکانی و حرکتی فعال گردد.

Selectronic

این تکنولوژی، ضمیمه ی مدار کنترل نویز است و کاهش نویز سریع را با میکروفن دایرکشنال ترکیب می کند و نویز زمینه ی نوسانی و ثابت را سرکوب می کند مخصوصاً در محیط های نویزی و چالش زا مثل کوکتل پارتی

AudioTronic 1Mic

نوعی سیستم جهت یابی است که بر اساس یک میکروفن عمل می کند. این تکنولوژی با استفاده از سیستم وایرلس AudioLink انتقال سیگنال بین سمت راست و چپ را انجام می دهد و براساس اثر جهت یابی طبیعی گوش انسان طراحی شده است.

microphone system-AudioTronic multi system

Panorama

این تکنولوژی همانند گوش طیبیعی انسان عمل می کند، صداهای با فرکانس پایین به صورت همه جهته و صداهای فرکانس بالا به صورت دایرکشنال پردازش می شوند.

Directional Static

در این تکنولوژی، میکروفن فقط روی صداهای رو به جلو تمرکز دارد.

Automatic

با استفاده از این تکنولوژی، سمعک ها به طور خودکار بین حالت های همه جهته، panorama و دیگر حالت های دایرکشنال تغییر می کنند.

Adaptive

با استفاده از این تکنولوژی، دایرکشنالیتی سمعک ها به سمت منبعی که در حضور نویز زمینه حرکت می کند، تمرکز می کند.

Audio focus360

این تکنولوژی، در شعاع 360 درجه روی جهت گفتار تمرکز می کند علاوه بر آن، یک اثر دایرکشنال خارجی هم ایجاد می کند.

Speech 360

در این تکنولوژی، میکروفن سمعک ها در شعاع 360 درجه روی جهت گفتار تمرکز می کند.

Audio Dir Select

این تکنولوژی برای اپلیکیشن های ادیوسرویس و سمعک های رده 12 و 16 تعریف شده است و شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن، جهت داری را در سمت دلخواه تغییر دهید.

Spatial Spot

این تکنولوژی، آگاهی فضایی را با تمرکز رو به جلو، بدون تاثیر گذاشتن روی دایرکشنالیتی ارتقاء می دهد مخصوصاً در محیط های نویزی.

Audio Spot

این تکنولوژی با استفاده از تمرکز رو به جلوی کوچک )حداکثر تا 45 درجه( به سمت فردی که صحبت می کند، نویز زمینه را به طور موثر کاهش می دهد.

Frequency and dynamics concept

Extended dynamic range

این تکنولوژی جزو ویژگی های تراکم محسوب می شود و باعث می شود در شدت های ورودی بالا، سمعک صدای واضح، بدون اعوجاج و همچنین محدوده ی پویایی وسیعی را فراهم کند.

TRC S

تنظیم تقویت صداهای آرام، متوسط و بلند با استفاده از TRC S انجام می شود این تکنولوژی در قسمت Fine Tuning نرم افزار کانکس ادیو سرویس می باشد.

Selective frequency compression

این تکنولوژی بیانگر مدار کاهش فرکانسی سمعک است که در نرم افزار کانکس ادیو سرویس با نام Bandwith Compression در بخش Fine Tuning می باشد.

Hifi functionality / Sound Upgrade

با استفاده از این تکنولوژی، پهنای باند سیگنال تا فرکانس 10kHz افزایش داده می شود، انتقال بخش های فرکانس بالای سیگنال تاثیر مثبتی روی کیفیت صدا دارد و شنوایی برای درک صداهای طبیعی و موسیقی ارتقاء داده می شود. همچنین وضوح گفتار در محیط های نویزی و مکان یابی بهبود می یابد.

Programming via NOAHlink WL- BLE

منظور قابلیت تنظیم سمعک ها با استفاده از دستگاه NOAHlink می باشد.

Programmable tinnitus function

این عملکرد در واقع همان Tinnitus sound therapy است که صدای وزوز را با استفاده از نویزسفید، نویز صورتی، نویزهای طبیعی و … پوشش می دهد.

سمعک های رده 16 – 8 پلتفرم G5 ، علاوه بر Tinnitus Sound Therapy ، یک رویکرد درمانی جدید به نام Tinnitus Notch Therapy نیز دارند.

Accessories

Smart Key

یک ریموت کنترل کوچک می باشد که به هرجا کلیدی می تواند وصل شود. با این ریموت شما می توانید تغییر برنامه و تنظیم ولوم صدا را انجام دهید. تمامی سمعک های ادیوسرویس بغیر از Volta B, T, M با این اکسسوری همخوانی دارند.

Smart Remote

نوعی دیگر ریموت کنترل است که دارای صفحه نمایش کوچکی می باشد. با این ریموت شما می توانید تغییر برنامه و تنظیم ولوم صدا را انجام دهید.

Smart Connect

یکی از اکسسوری های پرکاربرد ادیوسرویس است که به صورت یک حلقه دور گردن فرد قرار می گیرد. ااکسسوری 2 نوع عملکرد دارد:

1-ریموت کنترل: برای تغییر برنامه یا تنظیم ولوم صدا

2-استریمر: برای انتقال صدا از وسایل صوتی بلوتوث دار، همچون گوشی همراه به سمعک ها.

Smart Mic

کاربردی ترین اکسسوری ادیوسرویس است که 3 نوع عملکرد دارد:

1- ریموت کنترل: برای تغییر برنامه یا تنظیمولوم صدا

2-استریمر: برای انتقال صدا از وسایل صوتی بلوتوث دار، همچون گوشی همراه به سمعک ها

3-ریموت میکروفن: که در واقع شبیه همان سیستم FM است.

Apps

Smart Direct app

با استفاده از این اپلیکیشن، شما می توانید گوشی خود را به یک ریموت کنترل تبدیل کنید و تنظیم ولوم صدا تغییر برنامه و حتی تغییر جهت دایرکشنالیتی را برای سمعک های رده 12 و 16 در سمت دلخواه، انجام دهید. این اپلیکیشن همچنین data logging سمعک و یک پروفایل محیطی از قرارگیری فرد در محیط های شنوایی مختلف را نشان می دهد. تمامی سمعک های بلوتوث دار پلتفرم G5 با این اپلیکیشن همخوانی دارند.

Smart Remote app

نوعی دیگر از اپلیکیشن های پرکاربرد ادیوسرویس است که می توانید با استفاده از آن، تغییر ولوم صدا، تغییر برنامه و تغییر جهت دایرکشنالیتی را برای سمعک های رده 12 و 16 در سمت دلخواه، انجام دهید. این اپلیکیشن بجز سمعک های Volta B, T, M با تمامی سمعک های ادیوسرویس همخوانی دارد.

Smart Connect app

این اپلیکیشن صرفاً برای اکسسوری Smart Connect طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید تغییر برنامه، تنظیم ولوم صدا و تغییر دایرکشنالیتی را برای سمعک های رده 12 و 16 در سمت دلخواه، انجام دهید.