سمعک ضد آب

پوشش نانو (ضد آب) در سمعک ها، باعث افزایش طول عمر و دوام سمعک ضد آب می گردد و مانع از این می شود که رطوبت و جرم گوش به سمعک آسیب برساند و حتی افراد می توانند در باران بدون هیچ گونه نگرانی قدم بزنند. این ویژگی به دو صورت Ordinary و Integrity وجود دارد که در حالت اول این پوشش فقط در قسمت خارجی و در حالت دوم قسمت داخلی و خارجی سمعک ضد آب را می پوشاند.

سمعک ها در محیطی نامناسب برای اجزای الکتریکیشان، یعنی گوش آدمی به سر می برند. از جمله عوامل متاثر کننده عملکرد سمعک، می توان به جرم گوش، چربی پوست، رطوبت، تغییرات دمایی، گرد و غبار و … اشاره کرد.

یکی از جدیدترین راهکارهای ارایه شده، استفاده از تکنولوژی نانو در ساخت و عایق بندی قطعات سمعک های پیشرفته است.

پوشش نانو به کار رفته در سمعک های پیشرفته، شامل لایه پلی مری میکروسکوپی با ضخامت ۶۰-۸۰ نانومتر (یک هزارم ضخامت تار موی انسان) است که در سمعک های ضدآب بلتون، تمام سطح بیرونی و اجزای داخلی سمعک را پوشانده است.

با استفاده از این تکنولوژی، تمامی سطوح و اجزایی که با روش های قبلی قابل پوشش نبودند نیز قابل پوشش گردیده اند و پوسته و تمامی قطعات داخلی سمعک مانند رسیور، میکروفون و چیپ در برابر تغییرات دمایی، خوردگی ناشی از مواد شیمیایی مثل اسپری ها و ژل های سر، سرومن گوش، رطوبت و آب، گرد و غبار و … از خرابی های کمتر و طول عمر بالاتری در سمعک های ضد آب برخوردار خواهند بود.

*  ویژگی NanoBlocking، در تمامی رده های سمعک Beltone از پایه تا پیشرفته (در تمامی سطوح قیمتی) و در تمامی سایز ها از CIC، داخل گوشی تا پشت گوشی قابل سفارش برای کاربران است.

* قابل توصیه برای افراد دارای سابقه عفونت گوش، سرومن زیاد، پوسته ریزی مجرای گوش، عرق زیاد در اطراف گوش، شاغل در محیط های با گرد و غبار بالا، ساکن در مناطق مرطوب و شرجی، کاربران سمعک های داخل گوشی و ….