سرویس دوره ای سمعک

از آن جایی که سمعک یک دستگاه الکترونیکی با پروسسورهای پیشرفته کامپیوتری و قطعات بسیار کوچک است و در محیط نامناسبی برای چنین دستگاهی کار می کند، ضمن نگهداری درست، تعویض باتری به موقع، تعویض وکس گارد پیش از عبور جرم از آن و در واقع نظافت هر شب توسط کاربر، نیازمند خدمات و سرویس دوره ای توسط تکنسین های لابراتوار تعمیرات و نگهداری شرکت های معتبر می باشد.

طبق تحقیقات به عمل آمده، به ویژه در سمعک هایی که پوشش محافظ نانو توسط کارخانه سازنده در آنها اعمال نشده هر 6 ماه معادل 15 درصد از کارایی و کیفیت قطعات سمعک و در نتیجه صدای مطلوب سمعک کاسته می شود.

نمای میکروسکوپی مدار سمعک
نمای میکروسکوپی مدار سمعک

در صورت انجام سرویس دوره ای مطلوب توسط کارشناس وارد به این حوزه، این عدد به 5 درصد یا کمتر کاهش می یابد. این موضوع نشان می دهد که در صورت رعایت این موضوع توسط کاربر در پایان دوره گارانتی دو ساله سمعک به جای کاهش 60 درصدی کیفیت سمعک که به هیچ عنوان عدد قابل قبولی نیست و به ویژه در کودکان حتما باید سمعک تعویض شود، به عدد 20 درصد یا کمتر می رسیم که کارکرد احتمالی تا 2 سال بعد را نیز ممکن می سازد.

از آنجایی که سرویس دوره ای در اغلب برند ها طی دوره گارانتی رایگان می باشد توصیه می شود از این فرصت نهایت استفاده را کرده و هر شش ماه یک بار برای سرویس دوره ای اقدام بفرمایید. شرکت شهر سمعک اول ایرانیان به تمامی کاربرانی که سمعک خود را از شعبات سمعک اول یا شهرسمعک، سمعک خود را تهیه کرده اند در لابراتوار مجهز خود توسط پرسنل دوره دیده، هر 6 ماه سرویس کامل رایگان ارائه می دهد. این سرویس بر خلاف اکثر شرکت ها و یا کلینیک های واسط توسط دستگاه عیب یابی و کالیبراسیون اختصاصی در اسرع وقت انجام می شود تا کاربر بیش از یک روز از سمعک در حال سرویس محروم نشود. همچنین پس از انجام سرویس دوره ای، شما می توانید از تنظیم رایگان سمعک در محل کلینیک پیشرفته مرکزی توسط کارشناس مجرب شرکت بهره مند شوید تا هرگونه تغییرات مورد نیاز در سمعک برای شما اعمال شود.