وبلاگ و اخبار

بهترین مارک سمعک

وبلاگ و اخبار

بهترین مارک سمعک

یکی از سوالاتی که هنگام خرید سمعک مطرح میشود، مارک سعمک میباشد.

شنوایی شناس شما سمعک های دارای تکنولوژی ها و قدرت لازم بسته به میزان کاهش شنوایی و نیازهای شنوایی شما را پیشنهاد میکند، اما گاهی مارک های مختلف سمعک از کمپانی های مختلف میتواند برای شما مناسب باشد.

حال باید کدام مارک سمعک را انتخاب کنید؟

انتخاب برند یا مارک سمعک، نیاز به تجربه و علم در حوزه سمعک و وسایل کمک شنیداری دارد.

در یک جمله میتوان گفتکه هیچکدام از مارک های سمعک، بهترین و یا بدترین برای همه افراد مبتلا به کم شنوایی های مختلف نیستند و انتخاب مارک و مدل سمعک به عوامل مختلفی چون میزان، شکل و نوع کاهش شنوایی، سن فرد، توانایی های حرکتی-شناختی، وضعیت و شکل مجرای گوش، نیاز های شغلی و اجتماعی فرد، نیازهای زیبایی شناختی وی، جنس  و مرغوبیت سمعک، گارانتی و خدمات پس از فروش یا مارک سمعک های موجود در ایران و … دارد.

بهترین برندها یا مارک های سمعک که سمعک های مختلفی را در سایزها و توان تقویتی مختلف طراحی و در دنیا عرضه کرده اند را میتوان به چند دسته کلی تقسیم کرد.

 

برخی از مهم ترین آنها که در ایران نیز در دسترس و قابل تجویز و تنظیم هستند شامل برندهایی چون بلتون، ادیو سرویس، سیگنیا، رکستون، ای ام، اتیکن، فوناک، ویدکس، یونیترون، برنافون، سونیک و … میباشند.

تمامی این برندها در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و بهترین مارک سمعک برای هر کاربر سمعکی در هر کجای دنیا متفاوت خواهد بود و علاوه بر ویژگی های تکنیکی هر مارک سمعک، بایدبه شرایط نگهداری آن در آب و هوای محل سکونت فرد، مدت زمان گارانتی و نحوه ارائه خدمات پس از فروش آن برند یا مارک در ایران هم توجه داشت. در نهایت فاکتور خرید سمعک نیز تا حدودی وابسته به برند یا مارک سمعک میباشد.

پس برای انتخاب بهترین مارک سمعک از میان گزینه های بالا حتما با شنوایی شناس خود مشورت کنید.

سایر مارک های سمعک که از بهترین های دنیای سمعک و وسایل کمک شنیداری هستند نیز در بخش برندهای سمعک همین سایت قابل مشاهده میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *