آغاز یک تعهد

از آنجا که سمعک یک کالای خدمات محور است و در واقع خدمات سمعک بسیار در رضایت کاربر موثر است، ما در سمعک اول بر این باوریم که همان گونه که در زمان تجویز سمعک باید تمامی معضلاتی که یک فرد کم شنوا با آن مواجه است را در نظر داشت تا بتوان مناسب ترین سمعک (بخوانید بهترین سمعک) را برای کاربر تجویز کرد، باید تمامی مشکلاتی که ممکن است یک فرد تازه کار در مواجهه با یک دستگاه الکترونیکی کوچک با آن درگیر می شود را مورد توجه قرار داد تا وی کمترین مشکل را برای استفاده بهینه از سمعک خود داشته باشد. در واقع چون بهترین سمعک در عمل سمعکی است که در کنار قیمت مناسب و متناسب با کارایی های مورد انتظار، هم صدایی مطلوب و دلخواه فرد کم شنوا را در موقعیت های مختلف شنیداری به گوش او برساند و هم در زمان خرابی، نیاز به سرویس و یا هر گونه خدمات باعث نگرانی و یا ایجاد مشکل برای کاربر نگردد.

آغاز یک تعهد
آغاز یک تعهد

بنابراین ما در سمعک اول خود را متعهد می دانیم تا آن جا که فرد کم شنوا نیاز دارد از هیچ گونه آموزش به کاربر و همراهی با وی تا تسلط و بهره برداری کامل از سمعک، دریغ ننماییم. ما بر این باوریم از لحظه فروش سمعک، فاز خدمات پس از فروش سمعک کلید می خورد. دو جلسه تنظیم اولیه و تنظیم تایید، طی دو هفته اول و سپس تنظیمات بدون هزینه تا پایان مدت گارانتی (هر 6 ماه یکبار) در کنار 4 بار سرویس کامل و رایگان سمعک طی همین مدت، تعمیر فوری و در اسرع وقت سمعک ها چه در دوره گارانتی و چه پس از پایان دوره ضمانت سمعک و ارائه سمعک جایگزین برای کودکان طی دوره تعمیرات، استفاده از قطعات اوریجینال و به کار گرفتن نیروهای دوره دیده توانمند در لابراتوار سمعک اول، تعویض کامل سمعک در صورت خرابی و خدماتی که تنها در کلینیک های شنوایی شهر سمعک و سمعک اول به شما ارائه می گردد، همگی نشانه تعهد ما به کاربر سمعک پس از تجویز سمعک است. افتخار ما حس خوشایند دریافت برترین خدمات و پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب شهر سمعک اول ایرانیان است و مقایسه ما با کلینیک های پیشرفته اروپایی و آمریکایی که باعث می شود نه تنها مراجعین ما خیالی آسوده داشته باشند بلکه با معرفی ما به سایر دوستان و آشنایان آنها را نیز در مسیر دریافت خدمات واقعی سمعک قرار دهند.

آغاز یک تعهد
آغاز یک تعهد

به یاد داشته باشید هنگام دریافت سمعک هایی که شرکت شهرسمعک اول ایرانیان خدمات آن را عهده دار شده است، قراردادی شامل شناسنامه هولوگرام دار سمعک را نیز دریافت نموده و امضا کنید. این قرارداد تضمین دریافت خدمات طلایی شرکت شهر سمعک اول ایرانیان و توضیح خدمات و گارانتی سمعکی است که خریداری فرموده اید. شناسنامه سمعک باید محتوی نام و نام خانوادگی کاربر سمعک، مدت زمان گارانتی سمعک، تاریخ شروع گارانتی، نوع، مدل و سریال سمعک و کشور سازنده آن، آدرس و تلفن کلینیک تجویز کننده سمعک باشد. همچنین در قرارداد که مورد امضای طرفین قرار می گیرد خدمات و شیوه ارائه آن، موارد نقض و مخدوش شدن گارانتی نیز آورده شده است.